Mercedesy 300 SL odzyskały dawny blask po renowacji Brabus Classic

Brabus wie jak podkręcać silniki nowych modeli Mercedesa, które opuszczają fabrykę AMG w Affalterbach, ale to nie jest ich jedyna specjalność. Ostatnimi czasy dywizja zajmująca się klasycznymi samochodami wzięła na warsztat kilka modeli sprzed lat i wykonała renowację z dbałością o najdrobniejsze detale. Zobaczcie jak prezentują się Mercedesy 300 SL i 300 SL Roadster, które przy olbrzymim nakładzie pracy przywrócono do stanu zbliżonego do tego, w jakim opuszczały fabrykę ponad pół wieku temu.

Mercedes W198 300 SL, czyli legendarny Gullwing z charakterystycznymi drzwiami unoszonymi do góry, pochłonął podobno 4000 roboczogodzin specjalistów z Brabus Classic. Dzięki temu potencjalny klient zyskuje pewność, że każda, najmniejsza nawet część auta została dokładnie sprawdzona i odrestaurowana. Gullwing napędzany jest 3-litrową jednostką R6 o oznaczeniu M198.

Dla osób, które bardziej cenią sobie jazdę bez dachu w ofercie znalazł się również Roadster. Samochody można było zobaczyć podczas zakończonych kilka dni temu targów Techno Classica 2018 w Essen. Jeśli pytacie o ceny, to prawdopodobnie nie stać Was na te perełki. Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

Dodaj komentarz