BMW M4 CS po modyfikacjach G-Power

Podwójnie doładowany silnik o sześciu cylindrach w BMW M4 CS rozwija fabrycznie 460 koni i 600 niutonometrów, czyli jest o 10 KM mocniejsze i ma o 50 Nm wyższy moment obrotowy niż w M4. Jest także 32 kilogramy lżejsze. W połączeniu z dwusprzęgłową skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 3,9 sekundy. Ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna to z kolei 280 km/h. Z oferty M-czwórek szybsza jest tylko wersja GTS.

Niemiecki tuner G-Power wziął na warsztat M4 CS i między innymi dzięki zmianie oprogramowania i układu wydechowego na tytanowy odpowiednik udało się osiągnąć 592 KM i aż 740 Nm. Czas przyspieszenia do 100 km/h skrócił się do 3,7 sekundy, a prędkość maksymalna wzrosła do 320 km/h. Samochód został wyposażony w pełni regulowane zawieszenie Coilover oraz zestaw kół ze stopów lekkich Hurricane RR w rozmiarze 9,0×20 cali z przodu i 10,5×21 cali z tyłu.

Dodaj komentarz