Reklamy nowego Wranglera podczas Super Bowl 2018

Super Bowl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim ligi NFL – jest to nie tylko amerykańskie święto sportu cieszące się rekordową oglądalnością, ale także rywalizacja reklamodawców o możliwość wyemitowania swoich spotów reklamowych. Aby uświadomić sobie skalę tego współzawodnictwa wystarczy dodać, że za 30 sekund na ekranie podczas tegorocznego Super Bowl stacja NBC inkasowała 5 milionów dolarów, a mimo to chętnych nie brakowało. Co roku podczas finałów toczą się nieoficjalne boje o tytuł najlepszej reklamy. Spośród spotów producentów samochodów najbardziej spodobały mi się dwa przedstawiające nowego Jeepa Wranglera.

Najnowszy Wrangler zadebiutował pod koniec minionego roku, podczas salonu w Los Angeles. Obecna odsłona legendy oferuje doskonałe właściwości terenowe dzięki między innymi dwubiegowej skrzyni rozdzielczej z możliwością jazdy z napędem 4×4 w każdych warunkach, elektrycznemu blokowaniu przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego, czy elektronicznie rozłączanemu stabilizatorowi przedniej osi. W ofercie silnikowej, oprócz znanego z poprzedniej generacji motoru 3,6 V6 Pentastar, znalazły się również czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 2 litrów oraz 3-litrowy diesel V6 połączony z nową ośmiobiegową, automatyczną skrzynią biegów.

Dodaj komentarz